Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 14:05:49 +0300

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 8, 2024 2:03 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; [email-masked]
Subject: RE: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere

Saadan Mäeotsa tee tervikprojekti kooskõlastamiseks.

Projekti link:

https://www.dropbox.com/scl/fi/1907xfls7otovlnu9s9ag/230501_PP_M-eotsa-tee
_V03.asice?rlkey=rtoxpdeedz6a30d2r8tmalrqd
<https://www.dropbox.com/scl/fi/1907xfls7otovlnu9s9ag/230501_PP_M-eotsa-te
e_V03.asice?rlkey=rtoxpdeedz6a30d2r8tmalrqd&dl=0> &dl=0

Paralleelselt saadame projekti ka Jõelähtme Vallavalitsusele ning
trassihaldajatele uuesti kooskõlastamiseks. Samuti edastame vallale ka IKÕ
plaani.

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 10:07
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere.

Maade spetsialistilt tagasiside - IKÕ plaan OK.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Merike Joonsaar
Sent: Friday, April 5, 2024 11:51 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere.

Täiendused sobivad.

IKÕ plaani vaatab üle maade osakonna spetsialist. Annan Teile tagasisidet
esimesel võimalusel.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 1, 2024 3:19 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere

Kas oskaksite öelda, millal oleks täiendustele tagasisidet oodata?

Lisaks saadan ka teedeosa IKÕ tutvumiseks.

Kui lahendused sobivad, siis saadaks vormistatud tervikkausta
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 15, 2024 13:04
To: 'Merike Joonsaar' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Mikk Mutso' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere

Saadan teedeosa parandused/täiendused.

Link:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/sy2q3gz1xl8tzkm7ubcni/230501_PP_M-eotsa-te
e_parandused.7z?rlkey=9yinktb65g7tffyakspcp3o69&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/sy2q3gz1xl8tzkm7ubcni/230501_PP_M-eotsa-tee
_parandused.7z?rlkey=9yinktb65g7tffyakspcp3o69&dl=0

1) Nähtavuskolmnurga mõõtmeid vähendatud, seletuskiri parandatud.

2) Vertikaalplaaneeringut täiendatud.

3) Liiklusmärkide nihutamine näidatud.

4) IKÕ plaanidega tegeleme.

Kas täiendused sellisel kujul sobiksid?

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 12, 2024 13:01
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere.

Edastan tehnovõrkude spetsialisti seisukohad elektrivarustuse ja
välisvalgustuse projekti kohta:

1.	Projektile tuleb alla võtta teeprojekti õige versioon.
2.	Koostada projekti mahus isikliku kasutusõiguse plaan IKÕ.
3.	Esitada projekt TRAM-le kooskõlastamiseks.
4.	NB! Maa-ameti kitsenduste kaardil on trass kujutatud
olemasolevana. Vajab selgitamist.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Merike Joonsaar
Sent: Tuesday, March 12, 2024 9:48 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud teeprojekti täiendamiseks.

*	Kui Mäeotsa tee liiklussagedus on alla 100 sõiduki ööpäevas, tuleb
nähtavuskolmnurga konstrueerimisel kasutada juhendis „Ristmike
vahekauguste ja nähtavusalade määramine“ toodud mõõtusid 7x80m. Antud
juhul on nähtavuskolmnurk 10x100m üle dimensioneeritud. Seletuskirjas
toodud lause „…Transpordiametil tuleb täiendavalt sõlmida kokkulepped
erakinnistutelt nähtavust piiravate elementide eemaldamiseks“ ei ole
asjakohane, palun eemaldada.
*	Riigitee alusele maale sademevett mitte juhtida. Tee
vertikaalplaneering vajab riigitee poolses otsas korrigeerimist. Samuti
lisada haljasala ja sillutisriba vertikaalplaneering (tee kaitsevööndi
ulatuses).
*	Liiklusmärgi post projekteerida väljapoole teepeenart.
*	Koostada isikliku kasutusõiguse plaanid 1) jalgratta- ja jalgtee
ning 2) tehnovõrkude rajamiseks riigitee alusele maale.

NB! Tehnovõrkude spetsialisti tähelepanekud välisvalgustuse projektile
edastan esimesel võimalusel (sh tuleb tänavavalgustuse projektile alla
võtta teeprojekti õige lahendus, praegu vana versioon).

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 15, 2024 11:43 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; 'Mikk Mutso'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere

Saadan tutvumiseks, arvamuse avaldamiseks ja sobivuse korral
kooskõlastamiseks Mäeotsa tee põhiprojekti.

Link projekti kausta:

https://www.dropbox.com/scl/fi/h99yc88voqcdybise7is7/230501_PP_M-eotsa-tee
_V03.asice?rlkey=0lj3i2fmmlh68nuh3z5e9q9fq
<https://www.dropbox.com/scl/fi/h99yc88voqcdybise7is7/230501_PP_M-eotsa-te
e_V03.asice?rlkey=0lj3i2fmmlh68nuh3z5e9q9fq&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee